٢٣‏/٠٣‏/٢٠٠٨

أنا مطحـــــــــــــــــــــون... والدنيا دي رحايا!







أنا مطحـــــــــــــــــــــون


والدنيا دى رحاية
وقلبى حب الحب
وحبابي عيونه

وكل شىء بينسرق منى

العمر م الايام

والضى م الننى
وكل شىء حوليا يندهلى
جوايا بندهلك

يا ترى بتسمعنى؟؟؟!!!!


وفينك؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هناك ٨ تعليقات:

alnadeem يقول...

إنت يا ابني
يعني انا انزل كليب لمنير ألاقيك انت كمان عامل كده
إحنا رجعنا للايام الغبره دي تاني
ههههههههههههههه
وحشتني

مراقب مصري يقول...

لأ دا انت قاعد لي بقى على باب المدونة
ههههههههههههههههههههه
وبعدين كفاية حرام دي أصلا ما بكتبش فيها إلا فين وفين

بس سيبك إنت
توارد الخواطر اللي بيننا دا بتاع ناس عظماء مش أي كلام
وانا مطحوووووووون
والدنيا دي رحاية

هههههههههههههههه
واحشني يا زعامة وعايز أجيلك الإمبراطورية بقى

^ H@fSS@^ يقول...

ياااااااااااااااااااااااااااااه
من كام سنة مجتش هنا
ايه اللي فكرك؟؟
خير مالك؟
كلامك سواء هنا ولا عالفيسبوك مش مودي على سكة كويسة

صلي عالنبي وروقها حنعمل ايه يعني؟؟

ازيك يا نديم
عاش من شافك يا فندم

مراقب مصري يقول...

حفصوصة حبيبتي
يعني لازم أكتب في كفاية حرام عشان ألاقي الحبايب كلها بيتجمعوا هنا
وحشااااااني يا حفصوص
أخبارك إيه يا بنتي

بس بذمتك فيه فيه في الدنيا إحساس أروع من إحساس منير وهو بيغني شجر اللمون؟؟؟

رهيب بجد

^ H@fSS@^ يقول...

لا بس اصل لها مكان في القلب غير عن المدعوقة الحديدة

"
شفت عنوان البوست في ريدر الوعي المصري"

شجر االمون دي غناها منير للفلسطين احنا شجر اللمون
بس انا خللت و لسه نفسي ارجع

ههههههههههههه


تحياتي

مراقب مصري يقول...

يا حفصة
هو فعلا منير كان قصده شجر اللمون المخلل

ههههههههههههههههههه

سمراء يقول...

انها اللاغنية التي ارددها في الصباح ولكن في المساء اردد لو مقدرتش تضحك متعيطش ( للراحل احمد ذكي )
اشكرك
سمراء

مراقب مصري يقول...

سمراء

لو مقدرتش تضحك متعيطش ولا تبكيش ...
وان مفضلش معاك غير قلبك اوعا تخاف مش هتموت ..هتعيش..

مدونتك عجباني
تحياتي

لكي لا ننسى دم أحمد علي مبروك